Friday, April 10, 2015

H&M Home x "Mano namai" spring event



LT | Visuomet buvau ir vis dar esu didelė H&M Home gerbėja, todėl gavusi kvietimą apsilankyti pavasariškai spalvingame H&M Home bei žurnalo "Mano namai" renginyje, nieko nelaukusi čiupau draugę už parankės ir nulėkiau dairytis kas gi naujo apsigyveno parduotuvės lentynose. Vienas iš didžiausių parduotuvės pliusų - didžiulė stilių įvairovė. Lentynos nukrautos daugybe įvairių interjero detalių, nuo provansiško stiliaus staltiesių ir taurių iki minimalistinių vonios kambario detalių bei spalvingų dekoratyvinių pagalvėlių kiekvieno skoniui. Mano mėgstamiausi H&M Home pirkiniai dažniausiai būna žvakės, įvairios interjerą papildančios bei funkcionaliai pritaikomos dėžutės bei spalvingi pagalvių užvalkalai ( Juk taip smagu atsinaujinti! ).

Jeigu niekada neteko džiaugtis pirkiniais iš H&M Home, garantuoju, kad peržvelgę nuotraukas ieškosite artimiausios parduotuvės adreso . :) Enjoy!





















No comments:

Post a Comment